
Gratis Webinarer og Seminarer
Vil du lære tips og triks som kan hjelpe deg å tenke nytt om den digitale strategien din i en helt ny situasjon?
Vi organiserer webinarer for å gi deg digital inspirasjon nå som hjemmekontor er blitt en kjent situasjon for mange av oss. Delta på våre webinarer som varer i omlag 60 minutter om forskjellige digitale temaer. Vi er også her for å besvare eventuelle spørsmål du har. La oss inspirere deg til ditt digitale arbeid - gratis.
Vi poster løpende nye webinarer og seminarer fortløpende.
Meld deg gjerne på vårt nyhetsbrev for å holde deg oppdatert.
Vi inviterer til webinar: Tiktok på 1,2,3
Vi vet det kan være vanskelig å holde styr på alle de sosiale plattformene, og vi vet det kan være vanskelig å velge hvor man skal legge inn en innsats. Derfor har vi gleden av å invitere deg til webinar, Tiktok på 1,2,3 - slik at du kan få en bedre forståelse av hva appen tilbyr av muligheter, og dermed om det passer for deg og din bedrift eller ikke.
Vår Head of Social Media Amalie vil ta deg gjennom Tiktok-reisen, med alt fra målgruppe, til innholdsmuligheter, kjøpsfunksjoner og mer. Sett av en time av dagen din, og la deg inspirere av plattformen som virkelig har satt fart de siste årene - og som vi kommer til å se mye mer av i årene fremover.
Når?
Torsdag 3. mars klokken 10.00
Lurer du på noe? Vi har også satt av tid til en liten Q&A på slutten av webinaret, slik at du skal få svar på det du måtte ha av spørsmål. Og du? Det er helt gratis 😊
Vi gleder oss til å se deg!
Annonsering i sosiale medier vs Google Ads
Når?
Torsdag 10. juni 2021: 10: 00–10:45
Viktigheten av UX og CRO når en skal bygge en god nettbutikk
- Hva er UX og CRO og hva er forskjellen mellom dem?
- Viktigheten av en god brukeropplevelse
- Hvordan du kan øke konverteringen i din nettbutikk
- Ulike scenarioer og strategier innen UX og CRO
Når?
Tirsdag 11. mai 2021: 10: 00–10:45
Bli med på vårt webinar om Kundereisen fra A til Å
-
De 4 fasene av kundereisen
-
Forstå hvordan kunder samhandler med merkevaren
-
Finn motivasjonen bak kjøpet
-
Opprette et kundekart
Case study webinar: Gjør nettstedet ditt
til en ekte forretningsdriver
På bare fire måneder klarte det globale farmasøytiske
selskapet Sinclair Pharma å øke nye brukere på
nettstedet sitt med totalt 76%.
I dette webinaret har vi gått sammen med Umbraco
og Sinclair Pharma for å fortelle deg alt om hvordan det
nye Umbraco Premium-nettstedet har blitt en ekte forretningsdriver.
Løsningen inkluderte blant annet flere typer nettsteder, forskjellige nettsteder
i forskjellige land og en enkel og enkel innholdsredaktøropplevelse.
Bli med på webinaret og lær mer om hvordan Sinclair Pharma endte opp med å:
Øke brukere med 73%
Øke nye brukere med 76%
Øke nye økter med 80%
Øke fullføringen av mål med 31%
Når?
Torsdag 18. februar 2021: 10: 00–10: 30
Obs! Webinaret holdes på engelsk!
Migrering fra Umbraco 7 til Umbraco 8
Jobber du for tiden i Umbraco 7 og tenker på om du bør oppgradere til versjon 8? Dette webinaret hjelper deg med å finne ut om migrasjon er det riktige valget for bedriften din akkurat nå.
Seminaret vil ta for seg:
- En introduksjon til de nye funksjonene og fordelene som migrasjonen gir
- Rådføring for hvordan du forbereder deg på migrasjon
- Svar på spørsmål du måtte ha
- Spørsmålsrunde med utviklingssjef Mikkel Keller
Mikkel Keller vil gå gjennom fordeler og ulemper med å oppgradere - med fokus på hvilke fallgruver man skal se etter - i tillegg til spesifikke migrasjonsstrategier.
Sett av en time for å finne ut om du bør migrere til Umbraco 8.
Tirsdag 2. mars 2021: 11: 00–11: 45, inkludert spørsmål og svar
Obs! Webinaret holdes på engelsk!
Nå dine ytelsesmål: Bruk budsjett på funksjoner, ikke gjentatte lisensavgifter
Jobber du innen digital markedsføring i den juridiske bransjen? Og er du
bekymret for at du trenger et uendelig budsjett for å nå dine digitale mål?
Hundrevis av selskaper bruker enorme mengder penger på tilbakevendende
lisensavgifter for nettsteder unødvendig. I dette webinaret vil vi introdusere
deg for løsninger som kan hjelpe deg med å spare penger og samtidig skape
rom i budsjettet for verdiskapende funksjoner, salgsfremmende aktiviteter og ytelsesverktøy.
Du vil møte vår lidenskapelige sjef for digital interaksjon, Lars Hesselberg.
I flere år har han vært rådgiver innen digital strategi, og i dette webinaret
vil han dele sin ekspertise med deg. Blant annet vil han ta deg gjennom:
- Fordelene med åpen kildekode vs. lukket kildekode
- Dele hva du skal se etter i et produkt med åpen kildekode
- Et sakseksempel fra et prestisjefylt advokatfirma
- Presentere hvordan Novicell presser åpen kildekode for å møte
lukket kildekvalitet
Dette webseminaret er for digitale markedsførere som jobber i den
juridiske bransjen og alle som er på utkikk etter hvordan du kan bruke
budsjetter på verdiskapende funksjoner, fremfor dyre programvarer
Når?
Tirsdag 9. mars 2021: 10: 00–10: 45, inkludert spørsmål og svar
Obs! Webinaret holdes på engelsk!
Webinar: Marketing Automation i Sitecore
I dette webinaret vil Thomas G. Andersen fokusere på praktisk bruk av Engagement plans og enkle tips for å komme i gang med Marketing Automation i Sitecore.
Det trenger ikke å være så vanskelig. Ved hjelp av enkle metoder er det mulig å ta de små stegene i Sitecore som på sikt kan skape de store verdiene.
Målet med webinaret er at du skal få inspirasjon til å komme i gang med de gode verktøyene Sitecore tilbyr!
Webinaret bygger videre på forrige webinar som du finner her - men det er ingen forutsetning for å følge dette! Jobber du med innhold og/eller markedsføring på Sitecore-plattformen så er dette webinaret for deg!
Umbraco Talkshow (på Engelsk)
Direkte fra Aarhus i Danmark vil du møte to av de mest Umbraco-lidenskapelige menneskene i verden: Grunnleggeren av Umbraco, Niels Hartvig og Novicells CTO Adam Nielsen. De vil inspirere deg ved å fortelle om hvor Umbraco som CMS er i dag og hvor det er på vei mot fremtiden.
Kortere sagt: Dette er webinaret for deg som vil holde deg oppdatert på den pulserende Umbraco-utviklingen!
Webinaret vil holdes som et talkshow, og det vil være nok av plass for deg som deltaker til å kommentere og stille spørsmål.
Onsdag 30 september fra klokken 10.00-10.45, inkludert spørsmålsrunde og svar
Nettilgjengelighet - Øk tilgjengeligheten og ytelsen til nettstedet ditt
Lær hvordan du lager tilgjengelig nettstedinnhold, inkluderende design som formes etter alle slags typer kunder for å ta nettstedets ytelse til neste nivå.
Netttilgjengelighet og sikre at innholdet ditt kan konsumeres av alle mennesker, er et av de mest sentrale problemstillingene som online virksomheter står overfor i dag. Å bygge et tilgjengelig nettsted vil ikke bare gi deg et godt utgangspunkt for reguleringer - hvis du følger de satte trinnene for å gjøre et nettsted mer tilgjengelig, vil du også implementere de beste praksisene knyttet til mobil webdesign, brukervennlighet og søkemotoroptimalisering.
I dette webinaret skal vi gå gjennom hvordan du lager tilgjengelig innhold på nettstedet ditt, et inkluderende design og universell utforming som vil gjøre nettstedet ditt mottagelig for gjeldende og kommende regelverk. Du vil få en introduksjon til tilgjengelighet på nettet og en forklaring på virkningen av EU-lovgivningen og WCAG 2.1, sammen med konkrete verktøy og tips for å gjøre nettstedet ditt mer tilgjengelig for brukere.
Bli med Tobias Christian Jensen og Freddie Green for å lære om:
- Hva netttilgjengelighet er og dagens og fremtidige krav
- Verktøyene som er tilgjengelige for å forbedre tilgjengelighet og ytelse
- Beste praksis og tips for designere, utvikle, markedsførere og prosjektledere
- Neste generasjons tilgjengelighet
Onsdag 2. september kl.12:00–13:00, inkludert spørsmål og svar
Hvorfor du bør benytte anledingen til å annonsere på Facebook i en lavkonjunktur
I den nåværende situasjonen kan mange av lure på om det er lønnsomt å benytte ressurser på Facebook-annonser i løpet av en lavkonjunktur. Faktum er at nå som folk jobber hjemmefra, henvender flere seg til Facebook.
Facebook når 60% av internettbrukere. I gjennomsnitt bruker 2,26 billioner mennesker Facebook, WhatsApp, Instagram eller Messenger hver dag.
Annonsering i sosiale medier er utvilsomt en av de kraftigste måtene å nå potensielle og eksisterende kunder.
I dette webinaret vil vår digitale markedsføringskonsulent, Jacob Tibbott, tilby praktisk innsikt i å kjøre Facebook-annonsekampanjer under en lavkonjunktur. Han vil også svare på alle spørsmål du måtte ha.
Webinaret vil dekke:
- Bør du kjøre Facebook-annonser i en lavkonjunktur?
- Gjennomgåelse og tilpasning av din nåværende digitale strategi
- Hvilke annonser som gir best resultater i en lavkonjunktur
- Oversikt over rapporteringen din for å identifisere trender
- Facebook Small Business Grants-programmet
- Spørsmålsrunde
Få all denne informasjonen over en rask lunsjpause!
Torsdag 9. april 2020: 11:00–12:00, inkludert spørsmålsrunde
Scroll down for more
Gjennomgå og tilpass din digitale markedsføringsstrategi for å holde deg på topp
Det er ikke mange passende sammenligninger med COVID-19-situasjonen som vi nå opplever, men vi ønsker å gi deg og din virksomhet den nødvendige støtten og motivasjonen for å komme seg gjennom denne situasjonen. Derfor organiserer vi dette webinaret for å dele nyttige tips om hvordan du kan jobbe med dagens situasjon og sikre at du kommer ut på vinnersiden.
Tenk langsiktig og sett av tid nå for å være klar når normale forhold gjenopptas.
Bli med Novicells digitale markedsføringskonsulent, Jacob Tibbott, som vil dele tips om digital markedsføringsstrategi du kan iverksette:
- Gjennomtenke strategien og taktikken din
- Hvordan du bør jobbe med sosiale medier og reklame i utfordrende tider
- Forbedre nettstedet ditt og jobbe med innhold
Bruk en time på å lære om hva du kan gjøre med din digitale strategi i dag, og benytt muligheten til å stille Jacob alle spørsmål du måtte ha.
Onsdag 15. april 2020: 11:00–12:00, inkludert spørsmålsrunde
Nå ut til kundene dine med Google Ads
En av de raskeste måtene å nå potensielle og eksisterende kunder på nett er med Google Ads. Google Ads plasserer annonsene dine øverst i Googles organiske søkeresultater, og du kan bestemme søkeord, ad copy og budsjett.
Dette webinaret vil lære deg hvordan du oppnår raske gevinster når du bruker Google Ads effektivt for å utvide virksomheten din og maksimere avkastningen - også i tider som disse hvor mange bedrifter sliter.
Vår Google Ads-spesialist, Jacob Tibbott, vil gi deg praktisk innsikt i de viktigste aspektene ved plattformen, og lære deg hvordan du lager en markedsføringskampanje fra start til slutt. Du vil lære om:
- Grunnleggende om søkeord
- Beste praksis for strukturering av kontoen din
- Skrive effektive annonser
- Remarketing til kundene dine
Onsdag 22.april 2020: 11:00–12:00, inkludert spørsmålsrunde
YouTube Ads: Nå målgruppen din og få konverteringer
Sliter du med å få målgruppen til å konvertere? Utnytt tiden du har til rådighet, og se på mulightene med YouTube-annonsering.
YouTube er en raskt voksende plattform, og er den nest mest populære søkemotoren etter Google. Plattformen er den største innen hjemmevideoer, virale treff og how-to videoer. I dag benyttes plattformen også av bedrifter for å engasjere seg med målgruppen og skape konverteringer.
Med YouTube kan du annonsere til kundene dine ved hjelp av tekst og bilde og dermed lage engasjerende innhold målrettet via databaserte segmenteringskriterier.
Over en billiard timer video spilles på YouTube over hele verden hver dag, noe som gir selskaper en enorm rekkevidde og gjør YouTube til en spennende plattform med stort potensiale.
I dette gratis webinaret vil vår YouTube-markedsføringsspesialist, Jacob Tibbott, veilede deg om hvordan du kommer i gang med videomarkedsføring og YouTube. Du vil lære om:
- Fordeler med videomarkedsføring
- Målgrupper på YouTube
- Hvordan du kan engasjere deg med seere
- Analysering av dataene dine og YouTube-innsatsen din
Torsdag 23. april 2020: 11:00–12:00, inkludert spørsmålsrunde
LinkedIn-webinar: Hvordan nå beslutningstakeren på nett
Annonsering i sosiale medier er en av de kraftigste måtene å nå potensielle og eksisterende kunder på nett. Det er et stort potensiale i sosiale medier om dagen gitt den nåværende globale krisen vi alle opplever.
LinkedIn har 303 millioner aktive brukere per måned. 92% av Fortune 500-selskaper bruker LinkedIn, og det er 90 millioner påvirkere på seniornivå og 63 millioner beslutningstakere på plattformen!
Derfor er det ingen overraskelse at LinkedIn har blitt det beste B2B-annonsenettverket for våre kunder. LinkedIn-annonser lar deg snakke direkte med din perfekte kunde og generer større avtaler enn Google Ads.
I dette 45-minutters webinaret vil vår markedssjef, Joseph Goodson, gi handlingskraftige råd om hvordan du kan nå din perfekte kunde på LinkedIn.
Du vil lære:
- Om det er fordelaktig for deg å kjøre LinkedIn-annonser under en krise
- Hvilke annonser som fungerer og ikke fungerer under en krise
- Hvordan du kan nå de rette menneskene, til rett tid, med riktig melding, på rett sted
- Hva som må til for å oppnå suksess med LinkedIn-annonser
Du vil også kunne stille spørsmål du har angående LinkedIn-annonsering.
Onsdag 29. april 2020: 11:00–11:45, inkludert spørsmålsrunde
Skal du bli med på appbølgen?
Smarttelefon og apper har blitt en uunnværlig del av hverdagen vår - og tallene indikerer at vi akkurat er i gang med den digitale reisen som samfunn.
Men betyr dette også at bedriften din trenger en app for å være til stede hos morgendagens kunder?
På dette webinaret fokuserer vi på fordelene ved å anse appen som en strategisk kanal for bedriften din. Og vi ser nærmere på fordelene og ulempene med de forskjellige alternativene som er tilgjengelige for å komme med en app: PWA, Native og Cross-plattformen.
Et utdrag av temaene Asger vil gjennomgå:
- To App or Not - that's the question
- Going native
- Er PWA det nyeste og beste?
Seminaret er for deg som vurderer å møte brukere uansett hvor de er - med en strategisk app-etappe til bedriften.
Tirsdag 5. mai, kl. 13.00-14.00, inkludert spørsmålsrunde
Guide innen data for nybegynnere
Benytt deg av dataene du generer, med Google Analytics og Google Tag Manager. Nybegynnerguiden vår gir deg en omfattende introduksjon til en verden av analyse av nettsteder ved hjelp av Google Analytics og Google Tag Manager.
Vår sjef for digital markedsføring i UK, Joseph Goodson, vil i løpet av 45 minutter lære deg hvordan du bedre kan forstå dataene nettstedet ditt genererer. Du kan bruke disse dataene til å ta smartere beslutninger og øke virksomheten raskere!
Du vil lære:
- Hvordan du konfigurerer analyser
- Hvordan du identifiserer verdifull data
- Inn og ut-koder for taghåndteringssystemer (Google Tag Manager)
- Våre beste analytiske triks og verktøy å bruke
Onsdag 6. mai 2020: 11:00–11.45, inkludert spørsmål og svar
Internasjonal SEO: Oppnå vekst i din bedrift ved å markedsføre til et globalt marked
Stadig flere selskaper fokuserer på å drive virksomhet i globale markeder. I dag starter 93% av alle globale onlineopplevelser via en søkemotor. Derfor er det viktigere enn noen gang å forstå hvordan du kan komme deg til toppen av disse resultatsidene i søkemotorer (SERP).
Dette webinaret passer for deg som jobber med markedsføring for en mellomstor eller stor bedrift som opererer globalt eller ønsker å utvide driften.
Sett av 45 minutter for å definere din internasjonale SEO-strategi ved å fokusere på:
- Teknikkene bak en suksessfull internasjonal SEO-strategi
- Forstå de ulike målgruppene og deres søkeoppførsel
- UX og eksempler på kulturelle forskjeller mellom land
Torsdag 7. mai 2020: 11:00–11:45, inkludert spørsmålsrunde
Markedsføringsautomatisering i Sitecore
I webinaret vil du lære om hvordan Sitecores markedsføringsautomatiseringsverktøy kan brukes til å automatisere:
- Innsamling av kundeleads
- Håndtering av nyhetsbrevpåmelding
- Automatisering av kundedialog med kontaktformularer
Torsdag 28 april kl. 13:00 - 14:00, inkludert spørsmålsrunde
CRO: Forbedre konverteringen på nettstedet
- Grunnleggende innføring om CRO
- Bransjens benchmarks
- Identifisering av hvilke faktorer som kan medføre at du taper penger
- Hvordan du kan gjennomføre A/B - testing
Onsdag 13.mai 2020: 11:00–11.45, inkludert spørsmålsrunde
Vi deler redaksjonell erfaring i Umbraco 8 - slik kan du enkelt kan bygge appellerende og dynamiske websider
Opplever du at Umbraco-versjonen din er vanskelig å bruke og tidkrevende når du publiserer nytt innhold? Delta på dette webinaret hvor du vil få innsikt i Umbraco 8 og ta dine redaksjonelle erfaringer til helt nye høyder!
Webinaret vil gi deg:
- Nybegynnerverktøy og informasjon for å komme i gang med Umbraco 8
- Innblikk i den redaksjonelle opplevelsen i Umbraco 8
- Hvordan lage estetisk- og dynamisk innhold
- Opplev fleksibilitet i å bygge responsive innholdssider
Webinaret er rettet mot deg som jobber som redaktør i Umbraco eller markedssjef, e-handelssjef eller nettstedssjef, og er interessert i å se hvordan Umbraco 8 gjør det enkelt å lage dynamisk responsivt innhold og få CMS-systemet til å fungere for deg.
Torsdag 14. mai kl. 13.00-14.00 inkludert spørsmålsrunde
Har du eierskap til den nye og eksisterende kundenes digitale produktopplevelse?
Kom til Inspirasjonswebinar om produktinformasjonsadministrasjon (PIM).
- Vi ser på hvordan Beck Søndergaards produkter er beriket i PIM-systemet Struct, for å skape en bedre opplevelse på nettstedet.
- Vi ser på PIM-løsningen som PLUS A/S - det vellykkede B2C-hagedekorasjons- og utemiljøfirmaet - har kommet frem til. Løsningen sikrer at PLUS har fått god kontroll på produktdataene sine. Dette, gjennom en konfigurator, bidrar til å sikre en langt bedre kundereise, noe som til slutt sikrer flere bestillinger og langt færre feilordrer.
Conversion Copywriting: Vil du lære hvordan du skriver tekster som overbeviser og selger?
Da er dette webinaret bare noe for deg. Her fokuserer vi på Conversion Copywriting og lærer deg hvordan du skriver tekster med høy konvertering til dine landingssider, annonser eller nyhetsbrev. Tekster med ett tydelig fokus - få brukerne dine til å utføre en ønsket handling.
På webinaret vil du få påfyll av inspirasjon og konkrete tips du kan bruke direkte i ditt eget arbeid - enten du er en dyktig copywriter eller bare skriver tekster av og til som en del av arbeidet ditt.
Mandag 25.mai kl. 10.00 - 11.00 inkludert spørsmålsrunde
Vil du øke verdien på kundedataene dine?
På webinaret presenterer våre eksperter Jens og Kristian hvordan du, ved å samle alle kundedataene dine, inkludert data fra alle kontaktpunktene dine i en plattform, kan oppnå et mer nøyaktig kundebilde og øke salget ved å handle ut fra kundeneinnsikten.
Du vil lære å analysere innsamlede data fra systemene dine: ERP, CRM, nettsted, Marketing automatiseringsplattform, kundeklubbdata, sosiale plattformer, POS-systemer osv. Kan gi kundene dine riktig beskjed til rett tid og i det høyre kanal.
Webinaret vil også dekke:
- Et gjennomgang av de tre trinnene som trengs for å få mer verdi ut av bedriftens kundedata
- Gjennomgå en rekke saker - kunder som Novicell har bidratt til å få verdi ut av kundedataene. Det spenner fra den lille løsningen til den svært avanserte løsningen til en verdensomspennende bank.
Det vil være en god mulighet til å finne inspirasjon uansett bedriftens størrelse eller bransje.
Tirsdag 26. mai, kl. 14.00 - 15.00, inkludert spørsmålsrunde
Sitecore-tilpasning - hvordan komme i gang
Hvis du bruker Sitecore, men ikke har begynt å bruke personaliseringsalternativene, er dette webinaret for deg! Personaliseringsløsningen er et av de kraftigste verktøyene i Sitecore-plattformen og kan hjelpe deg med å øke brukerens engasjement.
I det øyeblikket en person besøker nettstedet ditt, får du mye informasjon, for eksempel den besøkende, språket og kanalen de besøker fra. Videre, mens de surfer på nettstedet, etterlater de flere spor: sidene de så på og spesifikke handlinger de utløste.
Hvorfor vil du vise det samme innholdet til alle brukere på hele siden med all denne informasjonen som er tilgjengelig om besøkende? Mulighetene for personalisering er uendelige, og derfor synes selskaper det ofte er vanskelig å komme i gang.
Vi vil demonstrere de første trinnene i Sitecore-løsningen:
- Definer publikum
- Begynn å profilere
- Spor markedsføringskampanjer
- Tilpass innhold
Dette webinaret er relevant for Sitecore-brukere, Sitecore-lisensinnehavere, markedsførere som jobber med Sitecore, og alle som er interessert i å bruke Sitecore for sin virksomhet.
Tirsdag 26. mai 2020: 11:00–11:45, inkludert spørsmålsrunde
Ønsker du å lære hvordan du lykkes med personalisering, kampanjestyring og målsettinger i Sitecore?
I dette webinaret vil Thomas G. Andersen gå gjennom hvordan man enkelt kan komme i gang med personalisering, kampanjestyring og målsettinger (goals) i Sitecore.
Fokus vil være på hvordan man kan komme i gang med personalisering uten mye forarbeid, inkludert å binde trafikk fra eksterne kanaler som Facebook og Google sammen med Sitecore – og skape verdi av den trafikken.
Har du spørsmål innen temaet er dette en god mulighet til å spørre Thomas som har lang erfaring innen Sitecore.
Webinaret er gratis og uforpliktende, og avholdes onsdag 17 juni fra kl. 10.00 til 11.00. Hvis tidspunktet ikke passer kan webinaret sees i etterkant om du har registrert deg.
20 nyttige funksjoner i Dynamicweb
Bli inspirert til å utnytte Dynamicweb-løsningen bedre på webinaret, der vår Dynamicweb-teamsjef Torben Bak viser deg 20 nyttige og uunnværlige funksjoner i Dynamicweb.
På webinaret vil Torben ta for seg:
- Redigeringserfaring og innhold innebygd i Dynamicweb
- Dynamicweb som en e-handelsplattform
- Fordelene med Dynamicweb PIM
- Hvordan Dynamicweb kan fungere som et markedsføringsverktøy
Ved å delta på webinaret vil du få innsikt i en rekke Dynamicweb-funksjoner som viser hvordan det kan gi deg verdi.
Målgruppe
Webinaret er for deg som jobber med Dynamicweb til daglig, eller hvis du ser på Dynamicweb som et CMS.
Mandag 29. juni kl. 13.00-13.30 inkludert spørsmålsrunde
Tips for å bygge et nettsted med høy ytelse
- Bedre SEO-score og rangering
- Mer organisk trafikk
- Lavere avvisningsrate
- Høyere konverteringsfrekvens
- Høyere kundetilfredshet
Er du interessert i et emne vi ikke har tatt for oss?
Gi oss beskjed, så vil vi se nærmere på dette når vi planlegger fremtidige webinarer og seminarer.
7 automatiserte salgsstrømmer som selger mens du sover
'Den nye normalen' blir tilsier at vi må bør satse digitalt. Mer automatisering, noe som frigjør ressurser for å prioritere salgs- og markedsføringsinnsats optimalt.
På webinaret viser vi deg hvordan du kan støtte hele kundereisen med automatiserte strømmer som utnytter kundens livssyklus. Her får du 7 spesifikke råd innen salgstrømmer som selger, basert på mange års erfaring innen salgsautomatisering. Da kan du bruke tiden og pengene dine passende der du får enda mer overskudd.
Du får konkrete eksempler på salgsautomatisering:
- Oversikt over hvilke data som er nødvendig for å støtte salg gjennom hele kundereisen
- Kunnskap om tingene du IKKE bør gjøre når du jobber med salgsautomasjon
Onsdag 27. mai kl. 14.00-15.00 inkludert spørsmålsrunde
Konkrete råd for vellykket commerce
Commerce og kundeopplevelse er viktigere enn noen gang, enten du jobber med B2C eller B2B. Og den innledende og pågående investeringen er ofte også omfattende både i prosjektering og prosesser. Derfor er det å ha riktig fokus er viktig for å sikre at du lykkes.
På webinaret ser vi på mulige initiativer som vil sikre din suksess. Vi gir et bud på de gode kundeopplevelsene, og hvorfor hastighet og skalerbarhet er viktigere enn noen gang.
- og så avslutter vi med 5 provoserende uttalelser som forhåpentligvis kan bidra til å sikre din suksess - hvis du gjør det rette.
Webinar takeaways
- Velg riktig vei med din kommersielle løsning - og lykkes
- Hva er den gode kundeopplevelsen i 2020?
- Hvorfor er hastighet og skalerbarhet viktigere enn noen gang?
Målgruppe
CMO eller Commerce Manager som er ansvarlig for bedriftsnettstedet
CTOs og CIOs som ønsker å vite mer om navigering for å sikre suksess
Mandag 22. juni kl. 13.00-14.00 inkl. Mva. Spørsmål og svar