Ressurs-optimalisering
Frigjør IT-ressurser med fleksibel ressursallokering
Cloud services er IT infrastruktur levert på nett. Med cloud servuces kan du outsource de delene av din organisasjons infrastruktur som krever stort vedlikehold og mange ressurser, men som likevel ikke får nok oppmerksomhet, så lenge det virker som det skal. På denne måten kan verdifulle IT-konsulenter jobbe på de ytelsene som gjør din forretning unik, og på den måten støtte under neste generasjon av deres produkter og ytelser.
Cloud services forbinder programmer, data og enheter og benyttes blant annet til å bygge, utrulle og administrere din webløsning.
Novicell har mange års erfaring med drift og utvikling av store, norske og europeiske ecommerce løsninger.
Våre Cloud service systemadministratorer vurderer virksomhetens behov og sikrer optimal performance i forhold til toppbelastning, lastbalansering, typisk antall brukere og viktige sikkerhetsoppdateringer. Dette gjelder enten du velger tradisjonell hosting eller hosting i skyen.
Frigjør IT-ressurser med fleksibel ressursallokering
Leverer datasikkerhet og compliance på servernivå
Gir høy ytelse med den nyeste generasjons hardware og godt vedlikeholdt software
Gir stabilitet og kontinuitet med sikkerhetskopiering og etablering av nye servere
Sikrer den riktige kapasiteten med et skalerbart serversetup
Sikrer minimal nedetid fordi skyen ikke har en server som utgjør et enkelt feilpunkt
Novicell overvåker din webløsning og sikrer et velfungerende server-setup. Ved å samle driften hos Novicell får du en single point of contact, noe som gir deg trygghet på at en oppgave eller et problem ikke havner mellom ulike leverandører. Dette gjør at du med god samvittighet lan ta deg av forretningen din, mens våre eksperter tar seg av datasikkerhet, oppdateringer og performance.
Vi ivaretar driften av selve løsningen og vedlikeholder softwareapplikasjonen. Det betyr at du alltid har et team av frontend- og bakckend utviklere i ryggen som står klare til å sparre og hjelpe - uansett hvilke spørsmål og evt. problemstillinger som oppstår. Vår Service Level Agreement (SLA) sikrer at alle kunder får raske svar på deres henvendelser og at kritiske feil løses så fort som mulig.