Google Adwords
Ønsker du mer kvalitetstrafikk til din webside? Da kommer du ikke utenom Google AdWords, som er annonsering i verdens største søkemotor.
Synlighet på de rette plattformene
Det er viktig at du er synlig på ulike, digitale plattformer, men akkurat hvilke plattformer du bør velge avhenger av dine behov, ditt produkt og din målgruppe. Novicell hjelper deg med å velge tilstedeværelse, med tilhørende annonseringsstrategi, slik at du tiltrekker akkurat din målgruppe og når ut til enda flere.
Ønsker du mer kvalitetstrafikk til din webside? Da kommer du ikke utenom Google AdWords, som er annonsering i verdens største søkemotor.
Med YouTube kan du annonsere for dine kunder med tekst og bilder, og på den måten skape engasjerende innhold målrettet via databasens segmenteringskriterier.
Annonseringen for Pilgrim består både av søkekampanjer, display-annonser, Facebook-annonsering og YouTube-kampanjer. I tillegg er det gjort innsats på Google shopping og AdWords. Google- og display-annonsering kjøres i alle landene (hele EU samt Norge), mens SoMe primært er i Danmark og England og periodevis i Tyskland.
Annonsering via sosiale medier er blitt et naturlig valg for norske og utenlandske B2B og B2C virksomheter. Med den rette innsatsen kan sosiale medier nemlig hjelpe virksomheter med å få nye kunder.
Google Tag Manager (GTM) er et effektivt og fleksibelt sporingsverktøy, som gir deg mulighet til å - helt på egenhånd - konfiguere sporing på de viktigste målepunktene på din webside eller webshop. Det kan være sporing av tilbakemeldinger, delinger, startvideo, kjøp og mye mer.
Gjennom arbeidet med en rekke store danske og utenlandske webshops har vi erfart at Google Shopping-annonsene har en høyere konverteringsrate enn search og display. Det skyldes ikke minst muligheten for å annonsere direkte til produkter med bilde-, pris- og produktinformasjon.