Performance Marketing

Synlighet på de rette plattformene

Det er viktig at du er synlig på forskjellige plattformer, men akkurat hvilke avhenger av dine behov, ditt produkt og din målgruppe. Novicell hjelper deg med å velge din tilstedeværelse og den helt rette annonseringsstrategien, slik at du tiltrekker akkurat din målgruppe.

Google Adwords

Ønsker du mer kvalitetstrafikk til din webside? Da kommer du ikke utenom Google AdWords, som er annonsering i verdens største søkemotor.

 

Les mer om Google Adwords

Youtube-annonsering

Med YouTube kan du annonsere for dine kunder med tekst og bilder, og på den måten skape engasjerende innhold målrettet via databasens segmenteringskriterier.

 

Les mer om Youtube-annonsering

Case: Pilgrim

Annonseringen for Pilgrim består både av søkekampanjer, display-annonser, Facebook-annonsering og YouTube-kampanjer. I tillegg er det gjort innsats på Google shopping og AdWords. Google- og display-annonsering kjøres i alle landene (hele EU samt Norge), mens SoMe primært er i Danmark og England og periodevis i Tyskland.

 

Les mer om Pilgrim-casen

Annonsering på Sosiale Medier

Annonsering via sosiale medier er blitt et naturlig valg for norske og utenlandske B2B og B2C virksomheter. Med den rette innsatsen kan sosiale medier nemlig hjelpe virksomheter med å få nye kunder.

 

Les mer om SoMe-annonsering

Google Tagmanager

Google Tag Manager (GTM) er et effektivt og fleksibelt sporingsverktøy, som gir deg mulighet til å - helt på egenhånd - konfiguere sporing på de viktigste målepunktene på din webside eller webshop. Det kan være sporing av tilbakemeldinger, delinger, startvideo, kjøp og mye mer.

 

Google Shopping

Gjennom arbeidet med en rekke store danske og utenlandske webshops har vi erfart at Google Shopping-annonsene har en høyere konverteringsrate enn search og display. Det skyldes ikke minst muligheten for å annonsere direkte til produkter med bilde-, pris- og produktinformasjon.

 

Les mer om Google Shopping